مای موزیک | آهنگ ایرانی

رضا صادقی : این یک کنسرت نیست ، اثبات یک ایستادگی است

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
با مای موزیک در شنیدن آهنگ های ایرانی اولین باشید ..
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

رضا صادقی : این یک کنسرت نیست ، اثبات یک ایستادگی است

دسته بندی : اخبار ، اخبار موسیقی ایران تاریخ : یکشنبه 20 اکتبر 2013
Reza Sadegi
صحبت‌های تند آقای «مشکی پوش» در روز کنسرتش :
رضا صادقی : این یک کنسرت نیست ، اثبات یک ایستادگی است
موسیقی ما – بهمن بابازاده : «رضا صادقی» پس از حرف و حدیث های تمام نشدنی، بالاخره توانست مجوزهای اجرای برنامه اش را در تهران بگیرد و امشب و فردا شب بتواند در حضور دوستدارانش در تهران روی صحنه برود. گفته می شود شخص معاونت هنری وزارت ارشاد در این مسئله ورود پیدا کرده و در جلسه خصوصی ای که «علی مرادخانی» با «رضا صادقی» برگزار شده، سرانجام مشکلات آقای مشکی پوش تا حدی مرتفع شده است.
مشکلاتی که دیگر خسته کننده و فرسایشی شده و مشخص نیست بالاخره چه زمانی قرار است به اتمام برسد. داستان کشدار و پیچیده مشکلات حقوقی این خواننده و تنش هایی که بین او و شرکت طرف قرارداد قبلی اش بوده، باعث شده عمر هنری این خواننده تحت تاثیر این اتفاقات قرار بگیرد و او با حاشیه های فراوان روزگارش را سپری نماید.
گفتگوی «موسیقی ما» با این خواننده قرار بود چند روز قبل منتشر شود اما برخی اتفاقات تلخ باعث شد انتشار صحبت های صادقی به تاخیر بیفتد تا مبادا به اجرای امشب او در برج میلاد لطمه ای وارد شود.
صادقی صحبت هایش را درباره کنسرت امشب اش اینگونه آغاز کرد: «این کنسرت نیست. اثبات یک ایستادگی است. گرفتن حق… تلنگری به خودم و آنهایی که هنوز وجدان بیدار جامعه هنری ما هستند. قانون گذاران و مجریان قانونی که ضربان قلب جامعه هنری کشور و خیل عظیم طرفدارانش، با تصمیمات آنها بالا و پائین می شود. در برابر ناحق باید ایستاد و مبارزه کرد. من ایستادم و حالا می خواهم امشب این ایستادگی را به اثبات برسانم.»وی بدون اشاره به فرد یا افرادی که مخاطب صحبت هایش هستند، افزود: « من یاد گرفته ام که برای رسیدن به اهداف ام، همیشه تلاش کنم و جلوی هیچ بنی بشری سر خم نکنم. این کنسرت تسلیم نشدن و خم نشدن جلوی کسانی است که تحت هر اسمی به خودشان حق میدهند تا حقت را بگیرند.»
صادقی در انتهای صحبت هایش نیز گفت: «من برای اولین بار پیش خودم اول شدم. زمین خوردم و زخم زبان شنیدم . تهمت پذیرفتم اما ایستادم و خودم را نباختم و امشب با کفش آهنی روی سن می روم و چه خوش روزهایی این اتفاق صورت گرفته… این کنسرت اثبات قدرت و حرمت موسیقی پاپ خواهد بود. از این به بعد بسم الله …».خبرنگار «موسیقی ما» جزئیات و مستندات بیشتری از صحبت ها و قول و قرارهای صورت گرفته درباره پرونده این خواننده در اختیار دارد اما به خواست صادقی و به جهت کمک به برگزاری بدون حاشیه کنسرت امشب و فردا شب این خواننده، انتشار آنها را به روزهای آینده موکول می کند.

منبع : موسیقی ما
تبلیغ بنری موزیک
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 213
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.