مای موزیک | آهنگ ایرانی

بازگشت شهرام شکوهی با آلبوم کولی عاشق

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
با مای موزیک در شنیدن آهنگ های ایرانی اولین باشید ..
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بازگشت شهرام شکوهی با آلبوم کولی عاشق

دسته بندی : اخبار ، اخبار موسیقی ایران تاریخ : شنبه 19 اکتبر 2013

بازگشت شهرام شکوهی با آلبوم کولی عاشق

آلبوم جديد شهرام شكوهي با نام احتمالي «كولي عاشق» بعد از ماه محرم و صفر منتشر خواهد شد. اولين آلبوم شهرام شكوهي با نام «مدارا» سال 90 منتشر شد كه در همان زمان با وجود حاشيه هاي فراواني كه داشت توانست توجه مخاطبان زيادي را به خود جلب كند.
در اين آلبوم شهرام شكوهي پنج قطعه را با سبك خاص موسيقي خود يعني آواز ايراني و موسيقي اسپانيايي و پنج قطعه ي ديگر اين آلبوم را به سبك پاپ اجرا كرد. پس از انتشار آلبوم «مدارا» در سال 90 شكوهي تك آهنگهايي را به عنوان تيتراژ مجموعه هاي «شام ايراني» و «مونا» منتشر كرد.

در تابستان 92 شكوهي با همكاري بهنام صفوي قطعه ي «محرم اسرار» را منتشر كرد كه با استقبال خوبي روبرو شد و اين 2 خواننده در كنسرت 12 شهريور بهنام صفوي اين تك قطعه را مشترك براي مخاطبان اجرا كردند. بنابر اين گزارش جديدترين آلبوم «شهرام شكوهي» با نام احتمال «كولي عاشق» با همكاري ميلاد ترابي ، اميرحسين كاشانيان و گرشا رضايي در مرحله ي اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است و به احتمال قوي بعد از ماه محرم و صفر روانه ي بازار موسيقي مي شود.
اين آلبوم شامل 10 قطعه ي جديد با ترانه هايي از علي بحريني ، مهديه عرب ، مهلا سليماني و خود شهرام شكوهي است كه به احتمال قوي 2 قطعه از تك ترك هاي منتشر شده ي پرمخاطب وي نيز به اين آلبوم اضافه خواهد شد.

منبع : موسیقی ما
تبلیغ بنری موزیک
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 213
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.