مای موزیک | آهنگ ایرانی

استعداد‌ یابی خوانندگی در برنامه تلویزیونی با عنوان آوای ایرانی

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
با مای موزیک در شنیدن آهنگ های ایرانی اولین باشید ..
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

استعداد‌ یابی خوانندگی در برنامه تلویزیونی با عنوان آوای ایرانی

دسته بندی : اخبار ، اخبار موسیقی ایران تاریخ : پنج‌شنبه 31 اکتبر 2013

استعداد‌ یابی خوانندگی در برنامه تلویزیونی با عنوان آوای ایرانی

«آوای ایرانی» به منظور استعدادیابی خوانندگی برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود.
علیرضا برنجی؛ مدیر روابط عمومی پروژه بزرگ «آوای ایرانی» با اعلام خبر برگزاری این برنامه به موسیقی ما گفت: برنامه «آوای ایرانی» اولین و بزرگ‌ترین پروژه ایرانی است که در زمینه استعداد یابی خوانندگی در حوزه موسیقی برگزار می‌شود.

وی افزود: این پروژه به تهیه کنندگی سعید اردکانی با حضور کارشناسان و هنرمندان عرصه موسیقی و سینما برگزار می‌شود و علاقه مندان به شرکت در این پروژه که به شکل مسابقه برگزار می‌شود، از تمام شهرهای کشور می‌توانند در آن شرکت کنند.
برنجی در ادامه گفت: شرکت کنندگان طی 3-4 آزمون انتخاب می‌شوند و سپس می‌توانند در این برنامه شرکت کنند. این برنامه تلویزیونی برای اولین بار از رسانه ملی و با اجرای یکی از مجریان توانمند کشور روی آنتن زنده برگزار می‌شود. همچنین قرار است برای اولین بار در یک چنین برنامه ای از یک سری جلوه های ویژه تصویری استفاده شود که تا کنون بی سابقه بوده است.
وی در ادامه تصریح کرد: برای اطلاع رسانی این برنامه سایتی طراحی شده است که فراخوان آن نیز به زودی از طریق آن به دست علاقه مندان می‌رسد. شرکت کنندگان می‌توانند با مراجعه به این سایت که به زودی نام آن را اعلام می‌کنیم، از نحوه ثبت نام و چگونگی شرکت و حضور خود در آن مطلع شوند.
گفتنی است پروژه «آوای ایرانی» که قرار است بعداز ایام محرم و صفر روی آنت برود هم اکنون در مرحله پیش تولید به سر می‌برد. قرار است طی هفته آینده فراخوان این برنامه به دست علاقه مندان حضور در آن برسد.

منبع: موسيقی ما
تبلیغ بنری موزیک
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 213
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.