مای موزیک | آهنگ ایرانی

کنسرت گروه موسیقی آواز در ترکیه برگزار می‌شود

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
با مای موزیک در شنیدن آهنگ های ایرانی اولین باشید ..
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کنسرت گروه موسیقی آواز در ترکیه برگزار می‌شود

دسته بندی : اخبار ، اخبار موسیقی ایران تاریخ : سه‌شنبه 5 نوامبر 2013

گروه آواز که پیش از این نیز کنسرتهایی در داخل و خارج از ایران برگزار کرده است، موسیقی ایرانی، آذری و ترکی را در کشور ترکیه به روی صحنه خواهد برد، این اجراها از تاریخ 18 آبان ماه سال جاری از شهر آنکارای ترکیه آغاز و طبق برنامه ریزی انجام شده، این گروه در یکی از دانشگاه های آنکارا و سپس در سالن اسکی ینی در منطقه قزل آی این شهر به اجرای برنامه می‌پردازد. کنسرت جدید این گروه، اجرای منتخبی از آثار اجرا شده از سال 2010 میلادی تا کنون به همراه قطعات جدید است.

هادی سپهری (تار، سه تار، باغلاما، آواز)، مهران قهرمان زاده (تمبک و داربوکا)، بهرنگ نیک آئین (دف، دایره و بندیر)، کمال بینیجی (باغلاما، عود، گیتار و آواز)، علی فواد آیدین (کلارینت و کاوال) و بتول دمیر (همخوان) اعضای گروه آواز را تشکیل می‌دهند و در اجراهای ترکیه به روی صحنه خواهند رفت. شایان ذکر است که گروه موسیقی «آواز» به غیر از اجرا در ترکیه، به زودی کنسرتهایی در داخل ایران خواهد داشت، همچنین اعضای این گروه از بهمن ماه سال جاری اقدام به ضبط آثارشان برای انتشار به شکل آلبوم صوتی خواهند کرد.
گروه موسیقی تلفیقی «آواز» در سال 1389 توسط هادی سپهری و به همراهی کمال بینیجی (موسیقدان، نوازنده عود، باغلاما و گیتار از کشور ترکیه) تشکیل شد که هم اکنون با سه نوازنده از ایران و سه نوازنده از ترکیه، موسیقی ایرانی، آذری و محلی ترکیه ای اجرا می‌کند.

تبلیغ بنری موزیک
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 213
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.