مای موزیک | آهنگ ایرانی

نازلی بخشایش : دوستداران ساز چنگ کنسرت گروه بربانگ را از دست ندهند

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
با مای موزیک در شنیدن آهنگ های ایرانی اولین باشید ..
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نازلی بخشایش : دوستداران ساز چنگ کنسرت گروه بربانگ را از دست ندهند

دسته بندی : اخبار ، اخبار موسیقی ایران تاریخ : یکشنبه 27 اکتبر 2013

نازلی بخشایش : دوستداران ساز چنگ کنسرت گروه بربانگ را از دست ندهند

کنسرت گروه موسیقی بربانگ به خوانندگی «حسین علیشاپور» و به سرپرستی، آهنگسازی و تنظیم کنندگی «بهرام خانی»، 9 و 10 آبان ماه سال جاری در تالار اندیشه تهران برگزار خواهد شد. این کنسرت در دو بخش سنتی و مقامی برگزار می شود و در آن  بهرام خانی (تار و تنبور)، نازلی بخشایش (چنگ)، بهنوش بهنام نیا (کمانچه)، نازنین پدر ثانی (تمبک و دف)، امید توفیقی (عود)، شاهرخ رستم (مراژ) و شاهین پورغیاثیان (رباب) نوزاندگی خواهند نمود.

نازلی بخشایش، نوازنده چنگ، در خصوص این کنسرت و نقش ساز چنگ در آن به «موسیقی ما» گفت: «ترکیب سازی و ارکستراسیون این اجرا بسیار زیباست. من پیش از این در اجراهای مختلفی با ساز چنگ حضور داشته ام که از جمله می توان کنسرتهای گروه سیمین غانم، احسان خواجه امیری، ارکستر فیلارمونیک ایرانیان، ارکستر سی ساز، مهرنوا و… را نام برد؛ اما این اولین بار است که در کل کنسرت و در همه قطعات، ساز چنگ به صورت بسیار موثر و تاثیرگذار حضور دارد». وی افزود: «آهنگسازی و تنظیم «بهرام خانی» نیز بسیار زیبا و متفاوت است و حضور سازهای مراژ، چنگ و عود در کنار سایر سازهای ایرانی و صدای دلنشین آقای «حسین علیشاپور»، حال و هوایی متفاوت به کار می دهد. من از همه دوستداران ساز چنگ دعوت می کنم این اجرا را ازدست ندهند».

این کنسرت در روزهای پنجشنبه (9 آبان) و جمعه (10 آبان)، ساعت 20 در تالار اندیشه حوزه هنری واقع در خيابان حافظ، نرسيده به خيابان سميه برگزار می شود و بلیت های آن از سایت ایران کنسرت قابل خرید هستند.

منبع : موسیقی ما
تبلیغ بنری موزیک
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 213
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.