مای موزیک | آهنگ ایرانی

عکس های محمدرضا گلزار و احسان علیخانی در کنسرت فرزاد فرزین

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
با مای موزیک در شنیدن آهنگ های ایرانی اولین باشید ..
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

عکس های محمدرضا گلزار و احسان علیخانی در کنسرت فرزاد فرزین

دسته بندی : اخبار ، اخبار موسیقی ایران تاریخ : شنبه 26 اکتبر 2013

عکس های محمدرضا گلزار و احسان علیخانی در کنسرت فرزاد فرزین

آخرین شب از نخستین کنسرت 3D MAPPING در ایران، شامگاه چهارشنبه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت که این برنامه حاوی نکات و حواشی جالب توجهی نیز بود. «فرزاد فرزین» در این برنامه، با اجرایی مسلط روی صحنه ظاهر شد تا فارغ از موفق بودن یا نبودن تاثیرات تکنولوژی 3D در برنامه اش، بتواند رضایت حاضرین در سالن را جلب نماید.
فرزین با یک OPENING جالب و قطعه «برو برو» روی صحنه آمد و در ادامه نیز بدون توقف قطعه «بیا بیا» را اجرا کرد و سپس ضمن خوشامد گویی به حاضران در سالن، از آنها بابت حمایت هایشان در همه این سالها تشکر کرد و سپس به احترام همه خانواده هایی که در سالن حضور داشتند، رو به حاضرین تعظیم کرد تا به نوعی نسبت به حضور آنها در سالن، واکنش نشان دهد.
این خواننده در بخشی از برنامه اش، از انتشار مجموعه تصویری «ماسک» که شامل پشت صحنه برخی از اجراهای زنده اش در تهران بود خبر داد. این مجموعه شامل گزیده ای از بهترین اجراهای زنده این خواننده را در بر می گیرد که به گفته خودش، قرار است اوایل هفته آینده در بازار محصولات فرهنگی کشور منتشر شود.

فرزین همچنین از انتشار آلبوم جدیدش تا اواخر ماه صفر در سراسر کشور خبر داد. وی در ادامه برنامه اش، قطعات «ماه من»، «می دونم»، «دوریت»، «با تو» و … را اجرا کرد تا نخستین بخش از برنامه اش با انرژی تمام روی صحنه برود.
آنتراکت برنامه شامل هنرنمایی اعضای ارکستر فرزین بود که نوازنده های چیره دست ارکستر فرزین، با موسیقی بی کلام و تکنوازی هایشان، باعث شدند حاضرین در سالن انرژی خود را برای پارت دوم برنامه حفظ نمایند.
بخش دوم برنامه با قطعه «شوخی» آغاز شد و در ادامه نیز «نگرانتم» در سالن اجرا شد. دو قطعه ای که این خواننده به تازگی در فضای مجازی منتشر کرده و با واکنش های فراوانی در بین اهالی موسیقی رو به رو شده است. دو قطعه «ماه عسل» و «بچه» پرطرفدارترین قطعات این برنامه بودند که شدت همخوانی ها در زمان اجرای آنها باعث شد در لحظاتی صدای خود خواننده در سالن چندان شنیده نشود تا محبوبیت این آثار در بین دوستداران این خواننده مشخص شود.

حاشیه ها:
«محمد رضا گلزار» و «احسان علیخانی» مهمانان ویژه سانس آخر اجرای این خواننده بودند. در این بین حضور رسمی گلزار در یک برنامه فرهنگی، بعد از حضور بلند مدت او در خارج از کشور، قطعا به نوعی اعلام موجودیت رسمی این هنرمند برای فعالیت دوباره در کشور به حساب می آید. گلزار مدت ها به دلایل نامعلوم در خارج از کشور به سر می برد تا بازار شایعات درباره عدم بازگشت وی به ایران به دلایل مختلف داغ داغ شود.
گلزار به صورت اتفاقی دقیقا در لحظه ای به پشت صحنه برنامه رفت که «احسان علیخانی نیز در کنار فرزاد فرزین حضور داشت و مواجه این دو چهره و رفتار سرد هر دو در مواجهه با یکدیگر در نوع خود عجیب بود. در این بین فرزین به خوبی از مهمانانش استقبال کرد و از آنها دعوت کرد در عکس هایی یادگاری، کنار هم حضور داشته باشند.
نوع معرفی گلزار و علیخانی در سالن اجرای برنامه هم در نوع خود جالب توجه بود. فرزین زمانی که گلزار را معرفی کرد، از لفظ «سوپر استار سینمای ایران» استفاده کرد و دو بار پیای از این بازیگر خواست که بلند شود تا حاضرین در سالن مهمانش را بهتر ببینند. در این بین فرزین در زمان معرفی علیخانی از لفظ «یک احسان خوب و با معرفت» استفاده کرد و به محض معرفی این مجری محبوب، سالن شدیدا این هنرمند را تشویق کرد. فرزین با تیزهوشی خاصی پس از اجرای قطعه «ماه عسل» احسان علیخانی را معرفی کرد تا با این شیوه بتواند به نوعی پاسخگوی اعتماد مجری توانمند کشورمان باشد.
یاحا کاشانی، پویا امینی، امیر محمد و… از دیگر مهمانان برنامه بودند.
شرکت «رویال هنر پارس» به مدیریت «مجید عبدی» و «پویا زارع فرد» برگزار کننده برنامه بودند که در یک اقدام تحسن برانگیز، در هر سانس میزبان حدود 10 نفر از اهالی رسانه به همراه خانواده هایشان بودند. این اقدام با تقدیر ویژه اهالی رسانه از آنها رو به رو شد.
امیرمیلاد نیکزاد رهبری ارکستر فرزین را بر عهده داشت. زایا سلیمان نیز سرپرست گروه بود و نوازنده هایی چون مهرداد مافی، احمد امین پور، آرین و آرمن کشیشی، کسری خدیور، آرین قیطاسی و… در این برنامه حضور داشتند.
کیوان ملک مطیعی کارگردان هنری بود و «آرش صالحی» میز مدیریت بخش 3D را بر عهده داشت.
متاسفانه رفتار ناشایست برخی عوامل و روابط‌عمومی سالن نمایشگاه میلاد با اهالی رسانه همچنان ادامه دارد که قطعا «موسیقی ما» در روزهای آینده به صورت جدی به آن‌ها خواهد پرداخت.

عکس های کنسرت فرزاد فرزین :

منبع : موسیقی ما
تبلیغ بنری موزیک
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 213
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.