مای موزیک | آهنگ ایرانی

گزارش تصویری کنسرت بنیامین بهادری در ساحل خلیج فارس

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
با مای موزیک در شنیدن آهنگ های ایرانی اولین باشید ..
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

گزارش تصویری کنسرت بنیامین بهادری در ساحل خلیج فارس

دسته بندی : آهنگ های بنیامین بهادری ، اخبار ، اخبار موسیقی ایران تاریخ : پنج‌شنبه 17 اکتبر 2013
Benyamin - Mano Bebakhsh [Live In Bandar Abbas]
گزارش تصویری کنسرت بنیامین بهادری در ساحل خلیج فارس
موسیقی ما – آرتین ولی الهی : نخستین شب از جشنواره موسیقی خلیج فارس با اجرای بنیامین و گروهش در سالن شهید آوینی بندرعباس آغاز شد. بنیامین اخیراً پس از سالها توانسته تور کنسرتهایش در سراسر کشور را برگزار کند و در ادامه این تور، در قالب جشنواره خلیج فارس برای همشهری های ناصر عبداللهی به اجرا پرداخت. او در این کنسرت حدود بیست قطعه خواند.
پیش از آغاز کنسرت، استیج با پرده سفیدی پوشانده شده بود. اعضای گروه روی صحنه آمدند و شروع به نواختن قطعه «هفته عشق» کردند. پس از لحظاتی بنیامین در حالی روی استیج آمد که پس از کنار رفتن پرده ها، معلوم شد یک کوله پشتی بر دوش دارد. این همان کوله پشتی ای بود که در عکس کاور قطعه «هفته عشق» روی دوش او قرار داشت. علاوه بر این، چمدان قرمز آن عکس نیز در گوشه استیج قرار گرفته بود و نوازندگان گروه در پشت قابهای چوبی قرمز رنگ قرار گرفته بودند. به اینها، پیراهن قرمز بنیامین را هم اضافه کنید که یک استیج با رنگ غالبِ قرمز (که به رنگ عشق معروف است) رقم زده بود تا فضا برای اجرای عاشقانه های بنیامین مهیا باشد.
بنیامین پس از اجرای «هفته عشق»، «شناسنامه» و «لیلی در پاییز»، گفت: «ما در حال حاضر در تور دور ایران هستیم و قبلاً فقط در تهران و کیش کنسرت گذاشته ایم. اولین بار که در جایی غیر از تهران و کیش به اجرای برنامه پرداختیم، سال گذشته برای سلامی به ناصر بود که در همین فصل به دیدار شما آمدیم و خاطره خوشی هم از آن داریم. اما امشب می خواهیم در کنار هم خاطره جدیدی رقم بزنیم که برای همیشه در ذهن همه ما بماند»
او سپس «لکنت»، «کجای دنیای» و «عاشق شدم» را اجرا کرد. بنیامین با گفتن این جمله که «می خواهیم از این لحظه کنسرت را رسماً شروع کنیم»، قطعه محبوب و خاطره انگیز «خاطره ها» را با همخوانی مردم خواند. او این بار هم هنگام خواندن «یه عاشق» شمع قرمزی در دست گرفت تا فضا را رمانتیک تر کند.
«پرسه»  قطعه بعدی این کنسرت بود و بنیامین این بار در ادامه آن به جای «الهه ناز»، قطعه محبوب «سلطان قلبها» را خواند با همخوانی یکپارچه حاضرین در سالن همراه بود. نوازندگی ویولن توسط نیما وارسته نیز تشویق های مردم را در پی داشت. در ادامه یک قطعه بی کلام با نوازندگی نیما وارسته (ویولن) و علیرضا میرآقا (ترومپت) اجرا شد و «آی تو»، «من تو رو…»، «آدم آهنی»، «ضربان قلب من»، «زندگی با تو»، «اینم بمونه» و «تنگ غروب» قطعات بعدی ای بودند که اجرا شدند.
بنیامین از معدود خوانندگان فعال حال حاضر موسیقی پاپ است که با زنده یاد «ناصر عبداللهی» همکاری داشته است. قطعه «منو ببخش» با ملودی «بنیامین»، در آلبوم «ماندگار» ناصر عبداللهی قرار گرفت و منتشر شد. ترانه این قطعه را «فرید احمدی» سروده و تنظیمش را «نیما وارسته» انجام داده بود. بنیامین با تجلیل از ناصر و یادی از او، بر عکس ناصر بوسه زد و این قطعه را خواند که با استقبال زیاد حاضرین در سالن مواجه شد. در هنگام اجرای این قطعه، اشک از چشمان نیما وارسته جاری شد. فیلم اجرای زنده قطعه «منو ببخش» را ذیل این گزارش از «موسیقی ما» دانلود کنید.
بنیامین کنسرتش را با اجرای قطعات «بوی عیدی»، «خاطره ها» و «هفته عشق» به پایان رساند.
اقدام جالب بنیامین، چاپ تمبر یادبود با تصویر اعضای گروهش و الصاق آن روی پاکت هایی بود که در پایان کنسرت به حضار تقدیم شد. بنیامین در این خصوص گفت: «این روزها وسایل ارتباطی الکترونیکی، جای نامه را گرفته اند اما قطعاً دریافت نامه لذت دیگری دارد. از این پاکت ها می توانید برای ارسال نامه به عزیزانتان استفاده کنید. همچنین در هر یک از پاکت ها یک بیت شعر از آثار من به عنوان فال امشبتان قرار دارد…».
اقدام جالب دیگری که بنیامین در تور کنسرتهایش انجام می دهد، علامت زدن استان محل اجرای برنامه روی نقشه بزرگ ایران است که چهارمین مورد آن «هرمزگان» بود و بنیامین امیدوار است بتواند با سفر به همه استانهای ایران و پر کردن این نقشه با «تیک» های قرمز، عاشقانه هایش را به صورت زنده برای همه مردن ایران بخواند.
علی منصوری (نوازنده کیبورد و رهبر ارکستر)، نیما وارسته (کیبورد و ویولن)، علیرضا میرآقا (ترومپت و پرکاشن)، آلن بارسخیان (گیتار الکتریک)، استیو آوانسیان (درامز) و آرش سعیدی (گیتار بیس)، اعضای گروه بنیامین در کنسرت بندرعباس بودند
«محمد امین داعی» مدیریت اجرایی و کنترل پروژه این کنسرت را بر عهده داشت. این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری دیریا با همکاری شرکت هنرمندان خاک جنوب، سانس برگزار شد. «محمد و مسعود دیروار»، هماهنگی و تدارکات و «رضا خوشبخت» مسئولیت حفاظت فیزیکی این کنسرت را بر عهده داشتند.
گالری عکس کنسرت بنیامین بهادری در ساحل خلیج فارس
                               
منبع : موسیقی ما
تبلیغ بنری موزیک
برچسب ها

دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۱ - در انتظار بررسی : 213
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.