مای موزیک | آهنگ ایرانی

احسان حق شناس : با تمام قدرت به برج میلاد می رویم

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
با مای موزیک در شنیدن آهنگ های ایرانی اولین باشید ..
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

احسان حق شناس : با تمام قدرت به برج میلاد می رویم

دسته بندی : اخبار ، اخبار موسیقی ایران تاریخ : دوشنبه 14 اکتبر 2013
احسان حق شناس : با تمام قدرت به برج میلاد می رویم
موسیقی ما – بهمن بابازاده : خواننده آلبوم «فرکانس» که قرار است شامگاه روز 23 مهر برای اولین بار در سالن همایش های برج میلاد به روی صحنه برود، از آمادگی کامل خود و گروه اش برای این اجرا به بهترین نحو خبر داد. «احسان حق شناس» که این روزها به شدت درگیر تمرین برای اجرای کنسرت اش است، درباره این برنامه به «موسیقی ما» گفت: «همه اجراها معمولا استرس دارند ولی این برنامه از آنجایی که بزرگترین کنسرت من است، به هر حال برای من اهمیت اش چند برابر شده و بخاطر همین برنامه ریزی و تلاش مان هم افزایش پبدا کرده است.»

وی افزود: «این بار سعی کرده ایم که با تمرکز بیشتری کارها را جلو ببریم و دوستان و تیم برگزاری برنامه هم سعی و تلاش زیادی داشته اند تا این برنامه به نحو احسنت برگزار شود. تمرینات و دکور و هماهنگی های لازم صورت گرفته و با تمام قدرت برای برای اجرای بزرگ به برج میلاد می رویم.»

خواننده آلبوم «فرکانس» درباره محتوای برنامه اش در این کنسرت خاطر نشان کرد: «سوپرایزهای زیادی داریم ولی اجازه بدهید که داغی آنها برای شب اجرا حفظ شود. دکور این برنامه به نظرم بهترین دکوری ست که تا کنون در برج میلاد استفاده شده است. چند نوازنده و چهره مهمان سرشناس داریم که روی سن خواهند آمد که قطعا خیلی ها را شگفت زده خواهد کرد. هدایای جالبی را هم برای حاضرین در سالن داریم و قرار است ال ای دی های شب رنگ و یک دستی در بین حاضرین توزیع شود تا هم نمای بهتری به سالن بدهیم و هم فضا را بهتر و شیک تر کنیم. 19 قطعه از آلبوم های خود را اجرا خواهم کرد و برنامه پر و پیمانی را تدارک دیده ایم تا حاضران در سالن با انرژی تمام سالن را هنگام اتمام برنامه ترک نمایند.»
گفتنی ست رهبری ارکستر این خواننده را در این برنامه «بهنام کریمی» بر عهده دارد.

منبع: موسیقی ما
تبلیغ بنری موزیک
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 213
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.