مای موزیک | آهنگ ایرانی

اخبار موسیقی جهان

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
با مای موزیک در شنیدن آهنگ های ایرانی اولین باشید ..
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ابراهیم تاتلیس یا التون جان؟ به من تیراندازی نکن من فقط نوازندهٔ پیانو هستم

«هواداری» در لغت نامهٔ دهخدا با معادل‌هایی چون: دوستداری و «محبت»‌ورزی شرح داده شده است. سید جعفر سجادی در کتاب «فرهنگ مصطلحات عرفا» در شرح «محبت» به نکته‌ای اشاره می‌کند که می‌تواند به جناب دهخدا در توضیح «هواداری» کمک کند: «محبتی که میان مخلوقات است اول درجه ٔ آن موافقت طبع است که عاقبت به عشق شدید منتهی می‌شود» جایگاه «هواداری» در پازل موسیقی امروز ما جایگاهی ناشناخته است و البته شبیه الباقی قطعات این پازل٬ تمامیت‌خواه و فاقد مرزهای مشخص اخلاقی و حقوقی‌ست.این که یک «هوادار» در بستر «هواداری» چه وظایفی دارد و چه حقوق و امتیازهای ویژه‌ای می‌تواند داشته باشد همان‌قدر مبهم٬ نامشخص و گلوگشاد است که وظایف و امتیاز‌های یک خواننده٬ یک ترانه سرا٬ یک تنظیم‌کننده و …. در این پازل لق می‌زند!

رکوردشکنی تیلور سوئیفت ، جاستین بیبر و وان دایرکشن
تیلور سوئیفت ، خوانندهٔ جوان آمریکایی رسما رکوردشکنی کرده و نام او در کتاب رکوردهای جهانی گینس چاپ 2014 ثبت خواهد شد. به گزارش سایت «پی‌پُل»، نام سوئیفت به عنوان «اولین خوانندهٔ زن سولویی که در جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های آمریکا دو هفتهٔ میلیونی داشته» در کتاب گینس می‌آید.
اما سوئیفت تنها ستاره‌ٔ موسیقی پاپی نیست که قرار است نام‌اش در این کتاب اسطوره‌ای ثبت شود: نام ریحانا هم به عنوان «بیشترین فرد لایک‌خوردهٔ فیس‌بوک» وارد این کتاب می‌شود.
جاستین بیبر هم به عنوان «جوان‌ترین هنرمند سولویی که پنج آلبوم شمارهٔ یک در آمریکا داشته» و «جوان‌ترین موزیسین با شبکه‌ای موسیقیایی با رکورد سه میلیارد بار تماشا» در کتاب گینس جایی برای خود دست و پا کرده است.
گروه «وان دایرکشن» هم به عنوان «بیش‌ترین دنبال‌کنندهٔ توییتر برای یک گروه پاپ» در این کتاب جای خواهد گرفت.
منبع : موسیقی ما

فهرست آهنگ های هشتمین آلبوم Eminem

دسته بندی : اخبار ، اخبار موسیقی جهان تاریخ : سه‌شنبه 15 اکتبر 2013
فهرست آهنگ های هشتمین آلبوم Eminem
موسیقی ما – جواد رهبر : امینم، خوانندهٔ رپ آمریکایی فهرست کامل ترانه‌های آلبوم تازه‌اش را منتشر کرد. نام آلبوم تازهٔ او «مارشال مترز اِل‌پی 2» است که دکتر دری و ریک روبین آن را تهیه‌ کرده‌اند و قرار است پاییز 2013 منتشر شود. امینم در این آلبوم با افرادی مثل ریحانا، کندریک لامار و اسکایلر گری همکاری کرده است.