مای موزیک | آهنگ ایرانی

همایون شجریان و بهرام رادان در کنسرت رضا یزدانی آبان 92

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
با مای موزیک در شنیدن آهنگ های ایرانی اولین باشید ..
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

همایون شجریان و بهرام رادان در کنسرت رضا یزدانی آبان 92

دسته بندی : اخبار ، اخبار موسیقی ایران تاریخ : شنبه 2 نوامبر 2013

همایون شجریان و بهرام رادان در کنسرت رضا یزدانی 6 آبان 1392

برج میلاد تهران روز ششم آبان از کنسرتی میزبان کرد که سراسر نوستالژی‌ بود. «رضا یزدانی» با اجرای قطعات خاطره‌انگیز خود و تک‌قطعاتی که  چند وقت اخیر منتشر کرده، روی صحنه رفت. در ابتدا چند کلیپ از قطعات این خواننده پخش شد که انیمیشین‌های زیبایی نیز در آنها دیده می‌شد و سپس نوازنده‌ها قطعه بی‌کلامی را نواختند و با قطعه «بلاتکلیف» شب خاص طرفداران رضا یزدانی آغاز شد.

یکی از شاخصه‌های کنسرت‌های رضا یزدانی جلوه‌های تصویری آن است. زیرا او برای هر برنامه ویدئوها و تصاویر جدیدی را آماده می‌کند و در این برنامه نیز همزمان با اجرای تمامی قطعات، این ویدئوها از LED سالن پخش می‌شد.
در برنامه جدید این خواننده نیز دکوری تازه، دیده می‌شد که تم اصلی آن که با لباس و حتی ساز یزدانی نیز همخوانی داشت با رنگ‌های سیاه و سفید طراحی شده بود تا زمینه‌های لازم برای تداعی نوستالژی‌ها را فراهم کند.
«علی اوجی» مدیر برنامه‌های رضا یزدانی که به عنوان بازیگر در سریال «پژمان» نیز به ایفای نقش پرداخته بود در میانه‌های برنامه  روی استیج حاضر شد و صحبت‌هایی را در مورد آلبوم جدید این خواننده عنوان کرد. وی اعلام کرد که این آلبوم پس از ماه صفر منتشر خواهد شد و از صحبت‌های او این نکته را می‌شد استنباط کرد که این آخرین کنسرت یزدانی پیش از آلبوم جدید است. اوجی همچنین مهمانان این کنسرت را برای حضار معرفی کرد. «بهرام رادان» که پس از ماه‌ها اقامت در خارج از کشور به ایران بازگشته بود به همراه «همایون شجریان» که کمتر در کنسرت‌های پاپ حاضر شده و همچنین «سام درخشانی» و «پژمان جمشیدی» که این روزها به واسطه سریال پژمان محبوبیت دوچندانی یافته اند از مهمانان خاص و ویژه این اجرا بودند.

میلاد عدل (گیتار الکتریک) ، محمد خرمی نژاد (درامز) ، آرش زمانیان (گیتار بیس) ، مازیار احمدپور (گیتار الکتریک) ، شهروز برزوده (کیبورد و پیانو) و ایمان جعفری پویان (ساکسفون) به عنوان نوازندگان ارکستر در کنار رضا یزدانی حضور داشتند.

«نوستالژی»، «نوار»، «کی فکرشو می کرد»، «ادامه بده»، «مرگ تدریجی یک رویا» و «دنیای وارونه» و… در کنسرت اجرا شدند. گفتنی‌ست قطعه «مهتاب تو فانوس» از آلبوم جدید وی نیز اجرا شد.

عکس های حضور همایون شجریان و بهرام رادان در کنسرت رضا یزدانی

منبع : موسیقی ما
تبلیغ بنری موزیک
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 213
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.