مای موزیک | آهنگ ایرانی

نخستین کنسرت آلبوم امپراطور مهدی یراحی برگزار شد

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
با مای موزیک در شنیدن آهنگ های ایرانی اولین باشید ..
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نخستین کنسرت آلبوم امپراطور مهدی یراحی برگزار شد

نخستین کنسرت آلبوم امپراطور مهدی یراحی برگزار شد.

بهمن بابازاده : اولین کنسرت آلبوم «امپراطور» شب گذشته به همت موسسه «اکسیر نوین» (به مدیریت محمد رضا خانزاده) در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه رفت.
یراحی ابتای برنامه‌اش را با قطعه امپراطور آغاز کرد که مثل تیزر تصویری آن با چشم بندی سفید روی صحنه آمد و برنامه‌اش را این شروع خاص، آغاز کرد. قطعات «یه چیزی بگو»، «مهم اینه»، «مرز»، «ندارمت»، «امشبم گذشت»، «دیوار»، «منو رها کن»، ترانه های دیگر مهدی یراحی در اجرای هفتمین شب پاییز بود. ترانه «بیا» تیتراژ برنامه «ماه عسل» یکی از قطعاتی بود که با استقبال و هم خوانی بی نظیر حضار همراه شد. در بخش پایانی این کنسرت، مهدی یراحی از «رضا تاجبخش» نوازنده چیره دست پیانو برای اجرای قطعه «باور نکن» و «سازش» دعوت کرد تا به روی صحنه بیاید و اجرای این بخش از برنامه نیز جزو بخش‌های پرطرفدار آن بود. نیلوفر محبی، سپیده معزز، شهره مهرآبادی، آناهیتا خانزاده، گلبهار سرانجام پور، الناز پگاه، هدی سعیدی، نیلو سهی، سوگل شیری، هانیه کازرونی، نوازندگان ارکستر زهی، و پاشا اصلانی، عادل روح نواز، محمد شعبانی و … دیگر نوازندگان این ارکستر به رهبری امیر علیزاده بودند. پاشا یثربی نیز رهبری ارکستر زهی را بر عهده داشت.

همچنین حضور احسان نی زن، نوازنده ویولن به عنوان نوازنده میهمان در این اجرا، با استقبال مخاطبان مواجه شد. نرگس محمدی، شهاب رمضان، سمانه پاکدل، محمود رضا قدیریان، شیوا خنیاگر، زهرا عاملی و مونا برزویی از مهمانان ویژه برنامه بودند.

* حاشیه‌ها:

* سانس دوم این برناهم چند چهره شاخص را به خود دید که حضور این چهره‌ها با استقبال کم نظیر حاضرین در سالن توام شد. «روزبه بمانی» و «رستاک حلاج» از جمله چهره های شاخصی به وند که به محض معرفی از سوی یراحی حاضرین در سالن به شدیدترین شکل ممکن به تشویق آن‌ها پرداختند.

* حضور «محسن چاوشی» به همراه «سینا حجازی» و «ایمان قیاسی» از دیگر اتفاقات غافلگیر کننده برنامه بود که حاضرین در سالن را شگفت زده کرد.

منبع : موسیقی ما
تبلیغ بنری موزیک
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 213
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.