مای موزیک | آهنگ ایرانی

کنسرت حسام الدین سراج به نام وداع 14 و 15 آذر در برج میلاد

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
با مای موزیک در شنیدن آهنگ های ایرانی اولین باشید ..
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کنسرت حسام الدین سراج به نام وداع 14 و 15 آذر در برج میلاد

دسته بندی : اخبار ، اخبار موسیقی ایران تاریخ : سه‌شنبه 5 نوامبر 2013

«حسام الدین سراج» در روزهای 14 و 15 ابان ماه سال جاری، کنسرت «وداع» را روی صحنه می‌برد.این کنسرت مذهبی، دی ماه سال گذشته نیز در تهران روی صحنه رفت تا موسیقی کشور در ایام ماه محرم نیز شاهد اجرای برنامه های آئینی باشد.

رهبری ارکستر این برنامه را همچون سال گذشته، «محمد میرزمانی» (مدیرکل سابق دفتر موسیقی وزارد ارشاد) بر عهده دارد و «راز»، «آیینه عشق»، «باده الست»، «سرخیل مستان»، «وحدت عاشقانه»، «غریب آشنا»، «یک دل و یک یار»، «سرحق»، «عاشق کشی»، «ساز مستی»، «دستانسرا»، «شوخ شیرین»، «وداع»، «پریشانی» از اشعار عثمان سامانی و «غریبه» با شعر غلامرضا کافی و «گریه خون» با شعری از علیرضا قزوه و ابراهیم درویشی قطعاتی هستند که در آلبوم‌های موسیقی «وداع» به خوانندگی حسام الدین سراج برای مخاطبان موسیقی ارائه شده و قرار است در این کنسرت اجرا شوند.
حسام الدین سراج درباره این کنسرت در گفتگو با سایت «موسیقی ما» گفت: «برای این برنامه چند قطعه جدید نیز در نظر داریم که به کنداکتور اجرای برنامه اضافه کنیم تا نسبت به اجرای سال قبل، تفاوت‌هایی را هم در کلیت برنامه داشته باشیم.».

وی همیچنین درباره اثار مناسبتی‌ای که در سالهای اخیر در ایام خاص وارد بازار موسیقی کشور شده نیز اعتقاد دارد: «قاعدتا اگر دوستان هنرمند انتخاب‌های خوبی را در همه زمینه‌ها، از قبیل شعر و ملودی و اجرای مناسب داشته باشند، می‌توانند آثار مورد قبولی را رقم بزنند. هر چند من کلا با این اصلاح آثار» مناسبتی که چند سالی هست وارد ادبیات موسیقی کشور شده، موافق نیستم و نمی‌توانم با آن ارتباط برقرار کنم. عنوان «آلبوم مناسبتی» به نظر من، ظلم بزرگی را به آثار مختلف این حوزه روا داشته است.

«وجید جلیلوند» نیز همچون سال گذشته در این کنسرت حضور دارد و برخی قطعات را به صورت دکلمه اجرا خواهد نمود.

گفتنی ست گفتگوی مفصل سایت «موسیقی ما» با استاد «حسام الدین سراج» درباره این کنسرت اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

منبع : موسیقی ما
تبلیغ بنری موزیک
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 213
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.