مای موزیک | آهنگ ایرانی

رحیم شهریاری تور اروپا خود را برگزار می‌کند

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
با مای موزیک در شنیدن آهنگ های ایرانی اولین باشید ..
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رحیم شهریاری تور اروپا خود را برگزار می‌کند

دسته بندی : اخبار ، اخبار موسیقی ایران تاریخ : سه‌شنبه 5 نوامبر 2013

رحیم شهریاری در بهمن ماه برای برگزاری تور کنسرت‌های خود راهی سفر می‌شود.
رحیم شهریاری؛ خواننده و سرپرست گروه آراز در گفت و گو با موسیقی ما به جزییات برگزاری تور کنسرت‌های اروپایی خود پرداخت و گفت: از اوایل بهمن ماه برای برگزاری تور کنسرت‌های خود همراه با گروه آراز علاوه بر اینکه به دور ایران سفر می‌کنیم، در کشورهای اروپایی نیز حضور یافته و به برگزاری کنسرت خود اقدام خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه در این کنسرت‌ها از قطعات جدید گروه آراز رونمایی می‌کند، تاکید کرد: علاوه بر اجرای این قطعات، قطعاتی از آلبوم‌های گذشته خود را در این کنسرت‌ها برای مخاطبانم اجرا می‌کنم. این قطعات را از آلبوم‌های سنه گوره، یاواش یئری، کیم بیلر، سن سیز و… انتخاب شده‌اند که تنظیم‌های کنسرتی و به روز شده دارند. همچنین قطعاتی از موسیقی مقامی آذری و فولکوریم نیز اجرا می‌شود.

گفتنی است در کنسرتهای این خواننده آذری زبان پرمخاطب، محمدحسین افشاری (نقاره)، حبیب طاهریان (نقاره)، پیمان حمیدی (پیانو و سینتی سایزر)، حمزه شهریاری (کلارینت)، محمد زبری (درامز)، امیل عباسی مهر (گیتار باس)، بهمن میرزا زاده (تار و گیتار)، معصومه شجاعی (همخوان)، رها حکمی (همخوان)، شیما اصلانی (همخوان)، سویل یوسفی (همخوان) در جایگاه نوازنده حضور دارند.

گروه آراز در سال 1375 تاسیس شد و کنسرت‌های متعددی را در داخل و خارج از کشور برگزار کرد.

از این گروه تا کنون آلبوم‌های گلمدین، یالان دنیا، هایدی سویله، ریحان، آرزو قیزیم، بیاض گئجه لر، ایپک، سن سیز، وفاسیز، آغلاما، عصرین گوزلی، خبرین یوخدور، گئتمه قال، گوزللرین گوزلی و کیم بیلیر، یاواش یئری و اخیرا سنه گوره منتشر شده است.

منبع : موسيقی ما
تبلیغ بنری موزیک
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 213
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.