مای موزیک | آهنگ ایرانی

گزارش تصویری کنسرت محمد علیزاده در برج میلاد ۸ آبان

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
با مای موزیک در شنیدن آهنگ های ایرانی اولین باشید ..
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

گزارش تصویری کنسرت محمد علیزاده در برج میلاد ۸ آبان

دسته بندی : آهنگ های محمد علیزاده ، اخبار ، اخبار موسیقی ایران تاریخ : شنبه 2 نوامبر 2013

گزارش تصویری کنسرت محمد علیزاده در برج میلاد ۸ آبان

شامگاه هشتم آبان ماه برج میلاد میزبان آخرین کنسرت موسیقی پاپ پایتخت در فصل پاییز بود. «محمد علیزاده» این تاریخ را برای دیدار با مخاطبان تهرانی انتخاب کرد و در دو ماه پیش رو مراحل تولید آلبوم جدید را پیگیری می کند. در ادامه گزارش سایت «موسیقی ما» از این کنسرت پیش روی شما قرار دارد.

سرما و عکس های یادگاری!
این بار برخلاف کنسرت های قبلی به دلیل وزش نسیم ملایمی که از دیدگاه برخی سرمای استخوان سوز بود!
مردم تمایل بیشتری داشتند تا زودتر وارد سالن شوند. البته برخی نیز تحت هر شرایطی لند اسکیپ برج میلاد را از دست نمی دهند و تا می توانند عکس می گیرند. اما در این بین گروهی که در گوشه ای ایستاده بودند بیشتر جلب توجه می کرد. جمعی از طرفداران «محمد علیزاده» با هم عکس یادگاری می گرفتند و با پوسترها و اشعار خواننده محبوبشان معرکه ای به پا کرده بودند که حتی باعث جلب توجه نیروهای حراست شده بود!
با خداحافظی آمد
ابتدا کلیپی از تمرینات گروه به همراه آهنگ های علیزاده پخش شد و برخی آنقدر همخوانی کردند که انگار اصل کنسرت شروع شده است!
در ادامه ویدئوی خوش ساختی پخش شد که به نوعی کارنامه کاری این خواننده را مرور می کرد.
عبارت «با خداحافظی آمد» و قطعه «خداحافظ همین حالا» آغازگر ویدئو بود و با صدای «میلاد ترابی» توضیح کوتاهی در مورد هر قطعه بیان می شد. او برنامه را مثل همیشه با قطعه «برگرد» آغاز کرد و پیش از قطعه «خیلی خوشحالم» گفت: «پاییز فصل محبوب من است و فکر می کنم امشب برخی به خاطر شب تولدشان به کنسرت من آمده اند و می خواهم در شادی آنها شریک باشم».
از دیار آذربایجان
برخی از حاضرین به شدت کنجکاو بودند که چرا شمعدانی های روی استیج خاموش هستند؟! علیزاده روی صندلی قدیمی گوشه استیج نشست و شمعدانی ها روشن شدند و با پخش تصاویری از باران و صدای رگبار سکوت عجیبی حکمفرما شد. «یوسف محرمی» با لباس محلی آذری روی استیج حاضر شد و با تکنوازی ساز «دودوک» به حس و حال سالن تداوم بخشید. سپس قطعه «شهرباران» با تنظیمی کاملا متفاوت اجرا شد. او برای اجرای قطعه ریتمیک «تو جون منی» نیز روی استیج حاضر شد و با تسلط و هیجان خاصی به نوازندگی «سرنا» پرداخت که با استقبال بسیار خوب حاضرین همراه شد.
خطر داره!
محمد علیزاده در بخشی از برنامه گفت: «دیشب جمله ای در تلویزیون دیدم که در آن عبارت «خطر داره» توجه من را به خود جلب کرد و همان زمان یکی از شعرهای آلبوم جدیدم را گفتم». او بخش هایی از این شعر را خواند که اینگونه آغاز می شد: «خطر داره خطر داره وقتی میگه دوست داره»!
حواشی:
«آرش قنادی» ، «امیر قنادی» و «کیارش پوزشی» (گروه سون) ، «میلاد ترابی» ، «مرتضی پاشایی» ، «مهرزاد امیرخانی» و «محسن خلیلیان» مهمانان سانس دوم کنسرت بودند.
امیرحسین اویسی (درامز) ، پویا صرافی مهر (سیتی سایزر) ، امیر غلامی (گیتار الکتریک) ، فرشید ادهمی (گیتار الکتریک و اسپانیش) ، علی پورنگهبان (گیتار بیس) ، محمد شعبانی (پرکاشن) ، اشکان موسوی (ویولن) ، سعید عباسی (کیبورد) ، بهمن میرزاده(گیتار الکتریک) و «امیر علیزاده»(تنظیم و رهبر ارکستر ، پیانو) به عنوان اعضای ارکستر در کنار محمد علیزاده حضور داشتند.
«دلت با منه» ، «سرزنش» ، «بی حوصله» ، «غم دنیاس» ، «حس آرامش» ، «جز تو» و «هواتو کردم» و… سایر قطعات برنامه بودند که اغلب آنها تنظیم متفاوتی داشتند.
یکی از حاضرین تابلویی را به علیزاده هدیه داد که عکس او را با سیاه قلم نقاشی کرده بود.
این کنسرت توسط شرکت «ایران گام» به مدیریت «صدرالدین حسین خانی» برگزار شد.
محمد علیزاده پس از پایان کنسرت در گفتگو با سایت «موسیقی ما» عنوان کرد: «ابتدا در مورد آقای «یوسف محرمی» باید بگویم که ایشان یکی از بهترین نوازنده های آذری هستند و تا کنون تجربه حضور در کنار خوانندگان پاپ را نداشتند. مدتها بود که برای کنسرت های خودم دنبال چنین نوازنده ای بودم تا یک تفاوتی ایجاد کنیم و مثلا ساز «سرنا» در کنسرت های پاپ کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. فکر می کنم مردم هم دوست داشتند و قطعا در برنامه های آینده نیز همراه ما خواهند بود. کلیپی که اول برنامه پخش شد حقیقتا برنامه ریزی من نبود و آقای «عباس اختری» که یکی از کارگردانان خوب تلویزیونی است من را سورپرایز کرد. اعتقاد دارم که در هر برنامه باید محمد و ارکسترش بهتر شوند و روند یکنواخت را دوست ندارم. باید در کارها ، نوع حرف زدن روی استیج و حتی نوع خواندن تغییر ایجاد شود. برای این کنسرت بیماری شدیدی که داشتم و با چهار آمپول و قرص و ویتامین خودم را به هشتم آبان رساندم و دیگر برایم مهم نیست که فردای این روز باز هم در بستر بیماری باشم. تمام تلاشم را کردم که امشب کنسرت خوبی باشد و حس می کنم که مردم هم با رضایت از سالن خارج شدند. در کل هر دو سانس امشب بی نظیر و این بهترین کنسرت من بود. پس از پانزدهم ماه محرم مراحل تولید آلبوم را با جدیت پیگیری خواهم کرد و در نظر دارم که برای کنسرت بعدی با یک ارکستر سی نفره روی استیج حاضر شوم. از آقای «صدرالدین حسین خانی» به دلیل برنامه ریزی و هماهنگی دقیق ایشان و از «پیمان قانع» بابت آکسسوار صحنه تشکر می کنم. از اعضای سایت هواداران واقعا تشکر می کنم که در هر کنسرت من را سورپرایز می کنند. سایت هواداران من خودجوش است و بنده این سایت و فن پیج ها را ایجاد نکرده ام. قدردان لطف و زحمات این عزیزان هستم زیرا به عنوان مثال امشب یک دفترچه ای دریافت کردم که درد دل های این بزرگواران است یا آن تابلوی سیاه قلم که بی نظیر بود. انشالله بتوانم محبت های همه مخاطبانم را جبران کنم».

عکس های کنسرت محمد علیزاده در برج میلاد ۸ آبان :

منبع : موسیقی ما
تبلیغ بنری موزیک
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 213
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.