مای موزیک | آهنگ ایرانی

گزارش تصویری کنسرت عید غدیر خم امید حاجیلی

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
با مای موزیک در شنیدن آهنگ های ایرانی اولین باشید ..
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

گزارش تصویری کنسرت عید غدیر خم امید حاجیلی

دسته بندی : آهنگ های محمد علیزاده ، اخبار ، اخبار موسیقی ایران تاریخ : یکشنبه 27 اکتبر 2013

گزارش تصویری کنسرت عید غدیر خم امید حاجیلی

همزمان با عید غدیر خم، دوم آبان ماه کنسرت «امید حاجیلی» به همت موسسه فرهنگی هنری «نوای نی لبک شرقی» به مدیریت «علی و ایمان آقایی نسب»، در دو سانس و در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. حاجیلی این بار نیز با اجرای قطعات ریتمیک، شبی پرهیجان برای مخاطبینش رقم زد.
از آنجایی که بسیاری از مخاطبین موسیقی، امید حاجیلی را با «ترومپت» می شناسند و خود او نیز علاقه زیادی به ساز تخصصی اش دارد، تهیه کنندگان برنامه تعداد زیادی ترومپت در ابعاد و رنگ های مختلف از سقف سالن آویزان کرده بودند تا جلوه متفاوتی به استیج ببخشد.

پس از ورود نوازندگان به روی استیج، کلیپ جالبی از قطعه تازه منتشر شده «وای وای» در سالن پخش شد. با پایان آن، گروه شروع به نواختن نخستین قطعه نمود و لحظاتی بعد امید حاجیلی با ترومپت روی استیج آمد و شروع به خواندن «عشق منی» کرد. پس از اجرای «عشق منی»، حاجیلی به سلام و خوش آمدگویی به حضار پرداخت و در ادامه «برای عاشقی دیره» که از جمله قطعات محبوب اوست اجرا نمود.
امید حاجیلی مدتها رهبری ارکستر «ناصر عبداللهی» را بر عهده داشت و از این رو همواره تعلق خاطر خاصی به ناصر از خود نشان داده است. وی با یادی از این هنرمند فقید، گفت: «بیشتر دوستان وقتی می خواهند از ناصر یاد کنند، قطعات غمگین را انتخاب می کنند اما من یکی از شادترین آثار او را برای اجرا انتخاب کرده ام…» و سپس قطعه معروف «پشت باغ مولوی» را خواند و آن را به همه جنوبی ها و به ویژه بندرعباسی ها تقدیم کرد.
«عاشقتم» قطعه بعدی این کنسرت بود و پس از اجرای آن، حاجیلی از مسعود حمیدی (خواننده و نوازنده هارمونیوم) و جاوید تاجیک (نوازنده طبلا) ، هنرمندان افغان، درخواست کرد تا روی صحنه بیایند. او با همراهی آنها قطعه «التماس» را اجرا کرد.

پس از «التماس»، نوبت به اجرای یکی از محبوب ترین آثار حاجیلی رسید که از ابتدای کنسرت نیز مدام توسط حاضرین در سالن درخواست می شد؛ قطعه شش و هشت «دلبر». او برای اجرای قطعه «دلبر» از حضور وحید اسداللهی (نوازنده ناغارا) و فرزندش محمد اسداللهی (نوازنده گارمون) بهره برد. استقبال از این قطعه در هر دو سانس به قدری زیاد بود که حاجیلی آن را دو بار خواند.
«دوسِت دارم»، «وای وای»، «وقت گل نِی»، «کوچلره»، «دوباره»، «بیا بریم بوم» و «دلبر»، قطعاتی بودند که در ادامه به اجرا در آمدند.
سولوهای ترومپت امید حاجیلی از بخش های جذاب کنسرت او بود.
مانند کنسرت قبلی حاجیلی، پدر و مادر وی نیز در سالن حضور داشتند. حاجیلی پس از تعظیم در برابر آنها، مادربزرگش را نیز معرفی کرد و از حضار خواست طوری او را تشویق کنند که در کنسرتهای بعدی هم حاضر شود! همچنین «سعید حاجیلی» برادر بزرگتر او که ساکن آلمان است، برای حضور در کنسرت امید به ایران آمده بود.
احسان علیخانی، هادی کاظمی، مانی رهنما، روزبه بمانی، امیر علیزاده، سینا حجازی، ایمان قیاسی، نیما رییسی، حمیدرضا منبتی، رضا صائمی، شاهد صادقپور، رز رضوی، محسن امیری مقدم، مریم طوسی و…، از جمله میهمانان کنسرت امید حاجیلی بودند که توسط او به حضار معرفی شدند و مورد تشویق قرار گرفتند.
همایون نصیری (پرکاشن)، آرش مقدم (درامز)، خشایار حیدری (پیانو)، موموریضا (کیبورد)، آرش سعیدی (گیتار بیس)، حسین شریفی (ترومبون)، رامین هراتی (ترومبون)، فرشید شیخی (ترومپت)، کامیار ماندگاریان (ترومپت)، وحید اسدالهی (ناغارا)، محمد اسدالهی (گارمون)، مسعود حمیدی (خواننده افغان و نوازنده هارمونیوم)، جاوید تاجیک (طبلا) و یک گروه کُر شش نفره به سرپرستی مسعود عبدالرحمن، هنرمندانی بودند که حاجیلی را در این کنسرت همراهی کردند.
شرکت بیپ‌تیونز یک یاز حامیان این برنامه بود.

عکس های کنسرت عید غدیر خم امید حاجیلی :

منبع : موسیقی ما
تبلیغ بنری موزیک
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 213
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.