مای موزیک | آهنگ ایرانی

گزارش تصویری کنسرت محسن یگانه ۳۰ مهر ۱۳۹۲

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
با مای موزیک در شنیدن آهنگ های ایرانی اولین باشید ..
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

گزارش تصویری کنسرت محسن یگانه ۳۰ مهر ۱۳۹۲

دسته بندی : اخبار ، اخبار موسیقی ایران ، کنسرت موسیقی تاریخ : پنج‌شنبه 24 اکتبر 2013

گزارش تصویری کنسرت محسن یگانه ۳۰ مهر ۱۳۹۲

گزارش تصویری کنسرت محسن یگانه 30 مهر 1392
گزارش تصویری کنسرت محسن یگانه ۳۰ مهر ۱۳۹۲
کنسرت محسن یگانه شب گذشته ۳۰ مهرماه با اجرای قطعاتی از آلبوم‌های «رگ خواب»، «حباب» و قطعات قدیمی وی با حضور جمعی از علاقمندان به موسیقی پاپ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد. دکور کنسرت محسن یگانه  یک خیابان بود که نمای بیرونی یک ساختمان در وسط صحنه و در سمت راست یک کافه و در سمت چپ یک سلمانی مردانه را نشان می‌داد. در مقابل این دکور گروه ارکستر وی قرار داشت. این دکور زیبا حال و هوای متفاوتی به کنسرت داده بود و جای نحسین داشت.
پس از اجرای این قطعه یگانه گفت: من بعد از مدت‌ها در تهران کنسرت برگزار کردم و خوشحالم که امروز بین شما هستم. امشب قرار است قطعات زیادی را اجرا کنم و امیدوارم وقت کم نیاریم. به همین دلیل ترجیح می‌دهم کمتر صحبت کنم.پس از این صحبتهای کوتاه، وی در یک قطعه تلفیقی، آهنگ‌های آخه دل من، بمون، عذاب، باروم کن و… از آلبوم «حباب» را اجرا کرد که با استقبال روبرو شد. در ادامه یگانه عنوان کرد: در ردیف اول یک عزیزی نشسته است که همه قطعات من را از حفظ می‌خواند او امیر محمد (بازیگر همراه عمو پورنگ در برنامه‌های کودک) است.یگانه قطعه «دوست دارم» را با هیجان بیشتری برای علاقمندان خود در ادامه این کنسرت اجرا کرد و مردم نیز وی را همراهی کردند.

این خواننده پاپ پس از اجرای این قطعه گفت: یک قطعه در یک سال گذشته از من لو رفت که به لطف سلیقه مشترک من و شما به خوبی شنیده شد و همه آن را دوست داشتند. این همان قطعه «خیابون ها» است که امشب برای شما آن را اجرا می‌کنم.

پس از آن قطعه «هوایی شده» و «سر از کار چشمات کسی درنیاورد» که میثم مروستی با ساز ویولن وی را همراهی کرد، اجرا شد. پس از آن نیز قطعه «آدما» را اجرا کرد که این بخش نیز با استقبال روبرو شد.

در ادامه یگانه عنوان کرد: امشب قطعه «رد پا» از آلبوم «عقاب» را برای شما اجرا می‌کنم که ملودی آن را خودم نساختم بلکه آهنگساز آن یک فرانسوی است که به ما اجازه داد از آن استفاده کنیم. واکنش مثبت مخاطبان به این قطعه برای وی جالب و مهم بود.

یگانه در ادامه بخشی از گروه خود را چنین معرفی کرد: علیرضا جعفریه، رامین جباری، مجتبی شکاری، بابک مالکی فر، علی عباسی، حسن فراهانی، هوتن غضنفری، وحید قاسمی و سعید برداران.

محسن یگانه این کنسرت را بدون هیچ استراحتی ادامه داد و افزود: من امشب سعی می‌کنم بیشتر قطعاتم را اجرا کنم اما فقط دو قطعه را اجرا نمی‌کنم چراکه خیلی احساساتی می‌شوم. وی پس از آن قطعه «کی جای من اومد»، «آهای خبر نداری»، «خیلی دلم ازت پره» و… را اجرا کرد.

او در ادامه میثم مروستی و مهران سراجیان از اعضای گروه خود را معرفی کرد و گفت: دوست عزیزم فیروز ویسانلو به من افتخار داده در این کنسرت حضور دارد. البته ۵ سال است که با هم همکاری می‌کنیم. نوازنده پیانو هم علی ثابت دوست عزیزم است که سال‌هاست این ارکستر را با این شکل سرپا نگه داشته است.

در ادامه یگانه «بخند» و پس از آن «باور کنم یا نکنم» را اجرا کرد. یگانه پس از این دو اجرا گفت: نمی‌دانم شما تا حالا بی‌خوابی کشیده‌اید؟ من بی خوابی‌هایم برایم به اوقات فراغت تبدیل شده است و در این شب‌های بی خوابی همیشه شعر می‌نویسم. این قطعه را با عنوان «قرص‌های خواب‌آور» امشب اجرا می‌کنم که کار جدیدی است. البته در ابتدا دکلمه‌ای را در همین ارتباط می‌خوانم.

وی پس از اجرا این قطعه، افزود: «هوایی شدی» را امشب دوباره اجرا می‌کنم چرا که خیلی با استقبال روبرو شد. همچنین «سکوت قلبم و بشکن و برگردد» را برای کسانی که ابتدای کنسرت دیر وارد سالن شدند دوباره اجرا می‌کنم. در ضمن عکس‌هایی که امروز در بروشور در اختیار شما قرار گرفت، توسط خودم گرفته شده است.

یگانه در پایان این کنسرت گفت: ۹ سال پیش در چنین روزهایی نمی‌توانستم حتی فکر کنم که در این موقعیت قرار بگیرم. این موقعیت را شما به من هدیه کردید که بزرگ‌تر از تصور من بود. دنبال کردن عشق شما باعث شد که من اینجا باشم. اعتماد به نفسم از شما است. چون قبلا خیلی خجالتی بودم. امیدوارم روزی به جایی نرسم که مثل یک حباب بترکم. باورتان نمی‌شود بعد از ۶ ماه روی صحنه آمدم و پاهام می‌لرزد به خاطر اینکه دلم برای همه شما تنگ شده بود. امیدوارم کنسرت‌های بعدی از این هم بهتر باشد. با انرژی شما امشب این اجرا هم تبدیل شد به اجراهای خاطره انگیز من.

عکس های کنسرت محسن یگانه :
منابع :
گزارش : خبرگزای مهر
عکس‌ها : موسیقی ما
تبلیغ بنری موزیک
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 213
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.