مای موزیک | آهنگ ایرانی

شهرام شکوهی : با قطعاتی از آلبوم جدید روی صحنه می‌روم

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
با مای موزیک در شنیدن آهنگ های ایرانی اولین باشید ..
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شهرام شکوهی : با قطعاتی از آلبوم جدید روی صحنه می‌روم

دسته بندی : اخبار ، اخبار موسیقی ایران تاریخ : چهارشنبه 23 اکتبر 2013

برج میلاد تهران طی روزهای اول و دوم آبان ماه میزبان «شهرام شکوهی» و دوستدارانش خواهد بود. از سوی دیگر دومین آلبوم او قرار بود پیش از ماه محرم منتشر شود اما چندی پیش اعلام شد که این آلبوم با نام «کولی عاشق» پس از ایام سوگواری ماه محرم و صفر روانه بازار می‌شود.

شهرام شکوهی در مورد کنسرت اول و دوم آبان ماه خود به سایت «موسیقی ما» گفت: «در این برنامه چیدمان قطعات متفاوت خواهد بود و با قطعاتی از آلبوم جدید به روی صحنه می‌روم. مجوز اجرای صحنه ای دو قطعه از این آلبوم را اخذ کرده‌ایم که در کنسرت اجرا می‌شوند. جلوه های تصویری متفاوتی را در نظر گرفته‌ایم و سورپرایزهایی را نیز برای مخاطبان تدارک دیده‌ایم که اگر اجازه بدهید جزئیات این بخش را بیان نکنم. تغییراتی را نیز در ارکستر انجام داده‌ایم. قبلا سکشن بادی به ارکستر اضافه کرده بودیم اما خیلی با فضای کار ما هماهنگی نداشت و این بخش را در برنامه پیش رو نخواهیم داشت البته باید بگویم در قسمت ارکستر نیز غافلگیری‌هایی را داریم. فکر می‌کنم این آخرین کنسرت آلبوم» مدارا در تهران باشد و پس از انتشار آلبوم جدید برنامه متفاوتی را در تهران برگزار خواهیم کرد.
وی درباره آلبوم جدید خود نیز افزود: «اکثر کارهای آلبوم جدید انجام شده بود و می‌توانستم آن را قبل از ماه محرم منتشر کنم اما معمولا اهل عجله نیستم و تمایل دارم که هر کار را به بهترین شکل ممکن انجام بدهم. شاید تاخیر در انتشار این آلبوم کمتر از دو ماه باشد ولی به طور کل قصد داشتم که اثر قابل قبولی را ارائه کنم. تیم سازنده آلبوم همان تیم قبلی است و فقط چند چهره جدید به جمع ما اضافه شده‌اند. به عنوان مثال در بخش ترانه‌ها به جز خودم شاهد حضور» علی بحرینی، «مهدیه عرب» و «مهلا سلیمانی» هستیم. ذکر این نکته را لازم می‌دانم که «کولی عاشق» نام قطعی این آلبوم نیست و احتمال تغییر آن وجود دارد.

منبع : موسیقی ما
تبلیغ بنری موزیک
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 213
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.