مای موزیک | آهنگ ایرانی

تمدید کنسرت گروه امضا در سالن فجر انقلاب 8 آبان 92

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
با مای موزیک در شنیدن آهنگ های ایرانی اولین باشید ..
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تمدید کنسرت گروه امضا در سالن فجر انقلاب 8 آبان 92

دسته بندی : اخبار ، اخبار موسیقی ایران تاریخ : چهارشنبه 23 اکتبر 2013

تمدید کنسرت گروه امضا در سالن فجر انقلاب 8 آبان 92

وحید لشکری : کنسرت گروه «امضا» تمدید شد. این برنامه روز هشتم آبان ماه و طی دو سانس در سالن «فجر انقلاب» به روی صحنه می رود. اعضای گروه امضا ابتدا قرار بود در تاریخ سی مهر به اجرای برنامه بپردازند اما کنسرت آنها به تاریخ هشت آبان موکول شد. گروه «امضا» حدود یک سال و نیم پیش تشکیل شد و سبک آثار پاپ – راک می باشد. «وحید بهروان» ، «فرزاد جلالی» ، «شایان هاشملی» ، «محسن مهاجر» ، «گلبرگ پرویزی» و «سامان رحیمی» اعضای امضا هستند که نخستین کنسرت خود را روز نوزدهم مهر برگزار کردند.


آنها برای اولین بار در سالن «فارابی» دانشگاه هنر برنامه خود را اجرا کردند که با استقبال خوب دوستداران این سبک همراه شد. چندی پیش قطعه «آلزایمر» از این گروه در فضای مجازی منتشر شد و نخستین آلبوم گروه مراحل تولید را سپری می کند.
وحید بهروان مدتی قبل در تشریح فضای کارهای گروه امضا به سایت «موسیقی ما» گفت: «فضای ترانه‌ها بیشتر اجتماعی است و در مواردی دل‌نوشته‌های عاشقانه نیز وجود دارد. سبک ملودی‌ها بیشتر دارای تم ملودی های پاپ – راک است و در تنظیم‌ها بیشتر از روش «بلوز» استفاده کردیم. به خصوص در ارنج صحنه‌ای کاملا فضای کانتری بلوز مشخص است. ما به دنبال استقبال عام نیستیم زیرا موسیقی گروه امضا خاص است. سعی می‌کنیم در آن جنبه خاص مخاطبان را راضی نگه داریم و در این مساله هم هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. یکی از دلایل ما برای برگزاری کنسرت پیش از انتشار قطعات این است که خواستیم خودمان را در معرض آزمون و خطا قرار بدهیم».

منبع : موسیقی ما
تبلیغ بنری موزیک
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 213
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.