مای موزیک | آهنگ ایرانی

کنسرت : محمد علیزاده هواتو کردم را برای ناصر عبداللهی خواند

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
با مای موزیک در شنیدن آهنگ های ایرانی اولین باشید ..
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کنسرت : محمد علیزاده هواتو کردم را برای ناصر عبداللهی خواند

دسته بندی : آهنگ های محمد علیزاده ، اخبار ، اخبار موسیقی ایران تاریخ : دوشنبه 21 اکتبر 2013

کنسرت : محمد علیزاده هواتو کردم را برای ناصر عبداللهی خواند

عکس ها و فیلم دیدنی سعید عبداللهی از این کنسرت
فیلم حضور محمد علیزاده بر سر مزار «ناصر عبداللهی» و اجرای قطعه «مثل روزای بارونی» با همخوانی «نامی عبداللهی»

آرتین ولی الهی: در شب سوم از جشنواره موسیقی خلیج فارس، بندرعباسی ها میزبان محمد علیزاده و گروهش بودند. خواننده آلبوم های «سورپرایز» و «دلت با منه»، دو سانس در سالن شهید آوینی بندرعباس روی استیج رفت و قطعاتی از این آلبوم ها و تک آهنگ هایش را اجرا کرد.
در Opening برنامه، نوازندگان هر یک از سازها، یک به یک روی استیج آمدند و شروع به نوازندگی کردند و پس از آنهاریال محمد علیزاده در حالی که قطعه «برگرد» از آلبوم «دلت با منه» را می خواند، روی استیج آمد. او با ابراز خوشحالی از حضور در میان بندرعباسی ها گفت: «من به خاطر دوست عزیزی که در این شهر داشتم، خیلی به بندرعباسی ها ارادت دارم…». سپس قطعه «خیلی خوشحالم» از آلبوم «سورپرایز» را خواند و آن را به عنوان هدیه تولد به همه متولدین مهر حاضر در سالن تقدیم کرد.

«تو جون منی»، «سرزنش»، «این اولین باره»، «غم دنیاست»، «دل بی تو غم زده» و «جز تو»، قطعات بعدی بودند که به اجرا در آمدند.
پس از اجرای این قطعات، علیزاده رو به حضار گفت: «در روزهایی که خیلی ها می خواستند به سمت من سنگ بیندازند، ناصر عبداللهی تنها کسی بود که مانند فرشته بالهایش را گشود و از من حمایت کرد؛ می خواهم قطعه «هواتو کردم» را به او تقدیم کنم…» و سپس این قطعه را با همخوانی مردم اجرا کرد. فیلم «سعید عبداللهی» از اجرای این قطعه را از موسیقی ما دانلود کنید.
«بی حوصله»، «شهر باران» و «تو رو می خواستم»، قطعات دیگری بودند که در این کنسرت ا=توسط محمد علیزاده و گروهش اجرا شدند.
امیرحسین رستمی (بازیگر)، امیر جوشقانی (مجری) و نامی عبداللهی (فرزند ناصر عبداللهی) از میهمانان این کنسرت بودند.
امیر علیزاده (تنظیم کننده و رهبر ارکستر، نوازنده کیبورد و پیانو)، امیر غلامی (گیتار الکتریک)، علی پورنگهبان (گیتار بیس)، محمد شعبانی (پرکاشن و داربوکا)، امیرحسین اویسی (درامز)، اشکان موسوی (ویولن)، سعید عباسی (کیبورد)، بهمن میرزاده (گیتار الکتریک)، پویا صرافی مهر (سینتی سایزر)، نوازندگانی بودند که در این کنسرت محمد علیزاده را همراهی می کردند.
«محمد امین داعی» مدیریت اجرایی و کنترل پروژه این کنسرت را بر عهده داشت. این برنامه به همت موسسه فرهنگی هنری دیریا و با همکاری شرکت هنرمندان خاک جنوب (آقایان کیومرث مرادی و طالب پیل افکن) برگزار شد. «محمد و مسعود دیروار»، هماهنگی و تدارکات و «رضا خوشبخت» مسئولیت حفاظت فیزیکی این کنسرت را بر عهده داشتند.

روز بعد از کنسرت، محمد علیزاده با همراهی صدرالدین حسین خانی (مدیر شرکت ایران گام)، محمد امین داعی (برگزار کننده جشنواره خلیج فارس) و نامی عبداللهی، به قطعه مفاخر بهشت زهرای بندرعباس رفت و ضمن ادای احترام به روح ناصر و تعریف خاطراتی از او، قطعه «مثل روزای بارونی» را با همخوانی نامی (فرزند ناصر عبداللهی) خواند.
تصاویر کنسرت محمد علیزاده
منبع : موسیقی ما
تبلیغ بنری موزیک
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 213
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.