مای موزیک | آهنگ ایرانی

کنسرت مازیار فلاحی در قشم مهر 92 ، عکس ها

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
با مای موزیک در شنیدن آهنگ های ایرانی اولین باشید ..
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کنسرت مازیار فلاحی در قشم مهر 92 ، عکس ها

دسته بندی : اخبار ، اخبار موسیقی ایران تاریخ : دوشنبه 21 اکتبر 2013
کنسرت مازیار فلاحی در قشم مهر 92 ، عکس ها
امیر آقازاده : مازیار فلاحی که این روزها به شدت مشغول تور کنسرت‌های آلبوم جدیدش در سراسر ایران است. در روز عید قربان مهمان ویژه برنامه ویتامین سی شبکه سه به مجری گری علی ضیا بود. در پشت صحنه استدیو محل ضبط برنامه «عمو پورنگ و امیر محمد» که از دوستان صمیمی این خواننده هستند حسابی با هم عکس یادگاری می‌گرفتند.در این برنامه مازیار فلاحی از برنامه‌هایش برای سال آینده گفت و چند خاطره در مورد ترانه سراییش گفت. در این برنامه سه آهنگ از آلبوم جدید مازیار به اسم «قربون مست نگاهت، گاهی زیر بارون و خوشبختی» به صورت کلیپ پخش شد.
کیشاین خواننده بلافاصله بعد از آنتن زنده شبکه سه راهی فرودگاه مهرآباد شد تا به کیش برود و در این شهر به اجرای برنامه بپردازد. اجرای کیش این خواننده مانند اجراهای قبلی در این شهر با استقبال خوبی از طرف علاقمندان روبرو شد.

  • قشم

مازیار فلاحی روز بعد مهمان مردم قشم بود تا در این شهربعد از دوسال به اجرای برنامه بپردازد. فلاحی در این کنسرت‌ها ها به اجرای قطعات خاطره انگیزش مثله «دروغه. عکس یادگاری. بانوی خیال. دوست دارم. قلب یخی. مجنون لیلی. خداحافظ. رویای واقعی و… » پرداخت.

  • تقدیر از مازیار فلاحی در قشم

در پایان کنسرت قشم «معاون فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد قشم» روی استیج آمد و با بیان اینکه در کشور ما هنرمندانی که از جنس مردم باشن کم داریم یکی از این هنرمندان مازیار فلاحی است که ازاو تشکر می‌کنیم که امشب مهمان شهر ما هستند و در پایان هم با اهدای دسته گل و لوح از مازیار فلاحی و گروهش تغدیر کردنند.

تصاویر کنسرت مازیار فلاحی در قشم :
منبع: موسیقی ما
تبلیغ بنری موزیک
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 213
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.