مای موزیک | آهنگ ایرانی

سکوت به احترام ناصر عبداللهی در کنسرت گروه سون

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
با مای موزیک در شنیدن آهنگ های ایرانی اولین باشید ..
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سکوت به احترام ناصر عبداللهی در کنسرت گروه سون

دسته بندی : اخبار ، اخبار موسیقی ایران تاریخ : شنبه 19 اکتبر 2013

سکوت به احترام ناصر عبداللهی در کنسرت گروه سون

جشنواره موسیقی خلیج فارس در دومین شب خود با برگزاری کنسرت گروه سون ادامه یافت. خالقین آلبومهای «با تو می مونم» و «دوست دارم»، 25 مهر ماه 1392 در سالن شهید آوینی بندرعباس به اجرای برنامه پرداختند.

آرش قنادی، امیر قنادی و کیارش پوزشی با لباس های یکدست مشکی رنگی که یادآور عکس روی جلد آلبوم «دوست دارم» بود وارد سالن شدند و در میان تشویق های گرم حضار، قطعه «نفس» را اجرا نمودند. حین اجرای این قطعه، امیر قنادی گیتار نواخت و کیارش پوزشی، گیوِ سفیدش را در دست گرفت و نوازندگی کرد.
سپس اعضای گروه دقایقی برای مردمِ موسیقی دوست بندرعباس صحبت کردند و از حضور در این شهر ابراز خوشحالی نمودند.
در ادامه «ستاره» که یکی از محبوب ترین آثار گروه سون است اجرا شد. قطعه شش و هشت «پریا» از آلبوم «با تو می مونم»، اثر بعدی ای بود که به اجرا در آمد. نوازندگی پرکاشن توسط «حمیدرضا نصراللهی» در این قطعه با استقبال زیادی روبرو شد.
«همش به تو فکر می کنم»، «نرو خواهش می کنم»، «یه راهی پیش روم بذار»، «احساس شک»، «اعتراف»، «من بی تو می میرم»، «واست می میرم»، تیتراژ سریال «زمانه» و «دوست دارم» دیگر قطعاتی بودند که هواداران گروه سون در بندرعباس شاهد اجرای آنها بودند.
در میانه کنسرت، آرش قنادی فرزند زنده یاد ناصر عبداللهی را معرفی کرد و از حضار خواست او را تشویق کنند. وی همچنین از همه حاضرین در سالن خواست به احترام ناصر قیام کنند و برای لحظاتی سکوت نمایند. قطعه محبوب «دوست دارم» نیز به ناصر عبداللهی تقدیم شد.
محمد زمانی (کیبورد)، حمیدرضا نصرالهی (پرکاشن)، مهرشاد خدابخشی (گیتار الکتریک و کلاسیک)، سعید حسن زاده (گیتار بیس)، احمد حضرتی (بوزوکی)، بهروز علیاری (پیانو) و پیمان لطیفی (درامز)، نوازندگانی بودند که همراه با آرش قنادی، کیارش پوزشی و امیر قنادی به هنرنمایی پرداختند.

«محمد امین داعی» مدیریت اجرایی و کنترل پروژه این کنسرت را بر عهده داشت. این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری دیریا و با همکاری شرکت هنرمندان خاک جنوب برگزار شد. «محمد و مسعود دیروار»، هماهنگی و تدارکات و «رضا خوشبخت» مسئولیت حفاظت فیزیکی این کنسرت را بر عهده داشتند.

اعضای گروه سون پیش از بازگشت به تهران، همراه با صدرالدین حسین خانی (مدیر شرکت ایران گام) و نامی عبداللهی (فرزند ناصر عبداللهی)، بر سر مزار این هنرمند فقید حاضر شدند و به او ادای احترام نمودند. سعید عبداللهی فیلمی از این اقدام تهیه کرده که ذیل این گزارش می توانید آن را از «موسیقی ما» دریافت نمایید.

آرش قنادی با اشاره به لزوم حفظ احترام و جایگاه هنرمندانی چون «ناصر عبداللهی» گفت: «اگر ما امروز به پیش کسوتانمان احترام بگذاریم، در آینده به ما احترام می گذارند و اگر چنین نکنیم، کسی به ما احترام نخواهد گذاشت. گروه سون آمادگی دارد در برنامه ای برای بزرگداشت ناصر عبداللهی حضور پیدا کند».

کیارش پوزشی نیز به نامی، فرزند ناصر عبداللهی، گفت: «بهترین یادگار مرحوم عبداللهی، شما فرزندانش هستید که خدا را شکر هنرمندید و فعالیت موسیقایی دارید و قطعاً از او چیزهای خوبی به ارث برده اید. قشنگترین اتفاق این است که شما به جای پدر روی استیج باشید؛ به عنوان خواننده یا نوازنده، اسمش را زنده نگه دارید و چه چیزی بهترین از این که نام ناصر عبداللهی هنگام حضور شما روی استیج آورده شود. اگر کمکی از ما بر بیاید با کمال میل انجام می دهیم و فکر می کنم دوستان دیگر هم این کار را بکنند».

تصاویر کنسرت بهمراه حضور اعضای گروه سون بر سر مزار ناصر عبداللهی :
 
منبع : موسیقی ما
تبلیغ بنری موزیک
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 213
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.