مای موزیک | آهنگ ایرانی

كنسرت پاييزی روزبه نعمت الهی بهاری شد

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
با مای موزیک در شنیدن آهنگ های ایرانی اولین باشید ..
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

كنسرت پاييزی روزبه نعمت الهی بهاری شد

دسته بندی : اخبار ، اخبار موسیقی ایران تاریخ : شنبه 19 اکتبر 2013
كنسرت پاييزی روزبه نعمت الهی بهاری شد
استقبال قابل توجه هواداران روزبه نعمت اللهی در شب‌های 24 و 25 مهرماه، نشان داد که تبلیغات بحثی مهم در جذب مخاطب است که متاسفانه اهالی موسیقی آن را دست کم و یا حتی نادیده می‌گیرند. کنسرت روزبه نعمت الهی در شبهای 24 و 25 مهرماه با حضور گسترده مردم در حالی برگزار شد که هرشب پر ستاره تر از شب قبل بود. این برنامه که طی این مدت یکی از پرحاشیه ترین کنسرتها به حساب می‌آمد، به دلیل تبلیغاتی که پیش از کنسرت شده بود و نیز حواشی‌ای که با نصب بنرهای تبلیغاتی وی بر درو دیوار شهر به وجود آمده بود، بدون حتی یک صندلی خالی برگزار شد.
این حواشی تا جایی پیش رفت که دو روز قبل از کنسرت از این خواننده و حامیان مالی‌اش خواسته شد تا نسبت به پایین آوردن بنرهای تبلیغاتی هرچه سریع‌تر اقدام شود. اما این اتفاق نیفتاد و کنسرت روزبه با وجود تمامی این حواشی به یکی از پرمخاطب ترین کنسرت‌های سال تبدیل شد.در این کنسرت که با طراحی دکور پاییزی همراه بود، روزبه نعمت الهی به اجرای قطعات پرطرفدار و پرمخاطب از ساخته های خود پرداخت که توانست هوای پاییزی سالن همایش‌های برج میلاد را با وجود درخشش ستارگان موسیقی سینمای ایران، بهاری کند.

قطعاتی که روزبه نعمت الهی به خواندن آن‌ها اقدام کرد همگی با تنظیم‌هایی متفاوت برای کنسرت مهیا شده بودند که این به روز شدن در تنظیم از سوی محسن خلیلیان انجام شده بود.

قطعات نفس کشیدن سخته، باز آمدم، شب سیاه غم گرفته (یادمان فرهاد مهراد)، دریا، تبر، کی می‌رسد باران، من مست و تو دیوانه، بی‌ستاره، سپیدار، بی انصاف، داروگ و… از جمله قطعاتی بودند که با تنظیم‌های کنسرتی محسن خلیلیان همراه شده بود و توانستند مخاطبان را به وجد آورند.
روزبه نعمت الهی با سنگ تمام گذاشتن در صرف وقت و هزینه، احترامی به شعور مخاطب گذاشت که مثال زدنی بود.

اینکه او در یک کنسرت پاپ از ارکستر استفاده می‌کند شاید چندان مسئله تازه ای نباشد اما تسلط نوازندگان در اجرا را می‌توان دلیلی بر جدیت کنسرت برای این خواننده دانست و اینکه او اجرای زنده را دست کم نگرفته و کم از آلبوم نمی‌داند.

روزبه در طول اجرای خود قطعه «نفس کشیدن سخته» را به جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی که یک نفر از آن‌ها به نمایندگی از سوی همه در سالن حضور داشت، تقدیم شد.

قطعه «ستاره» به تمامی ستارگان عرصه هنر و موسیقی و قطعه «تو نباشی» با تمامی مادران ایران زمین تقدیم شد. همچنین ترانه «شب سیاه غم گرفته» ترانه دیگری بود که به یاد فرهاد مهراد اجرا شد و پخش تصاویر این هنرمند فقید از مانیتورها، فضای متفاوتی را به سالن بخشید.

ارکستر بزرگ کنسرت روزبه متشکل از سازهای زهی و بادی با او در اجرای قطعات آلبوم‌های «سرزمین مادری»، «هفته عاشقی»، «عمو زنجیرباف» و «داروگ» همراه بود.

همچنین حضور نوازندگان چیره دستی همچون بهنام حکیم (بوزوکی) و پیام رونق، جلوه خاصی به این کنسرت بخشیده بود.

در این کنسرت و در هر دو شب روزبه میزبان اهالی سینما و موسیقی از جمله کامبیز دیرباز، میترا حجار، سالار عقیلی، حیر شریعت رضوی، حبیب رضایی، سیامک اشعریون، رضا رشید پور، فرزاد حسنی، هومن سیدی، آزاده صمدی، مهرداد نصرتی، امیر طبری، نسرین مقانلو، نیما نکیسا، مجید مظفری، میلاد کی مرام، لیلا بلوکات و برخی دیگر از چهره های سرشناس بود.

ارکستر 27 نفره روزبه نعمت الهی را محسن خلیلیان رهبری می‌کرد.

در پایان قطعه معروف خلیج فارس را با ایستاده نگه داشتن حضار در سالن اجرا شد.

  • حاشیه‌ها:

* کنسرت روزبه نعمت الهی در 24 و 25 مهرماه از معدود کنسرت‌های اخیر بود که با هماهنگی بسیار خوب و در نظر گرفتن vip برای خبرنگاران و صدور کارت برای اهالی رسانه برگزار شد.
* علاوه بر هنرمندان، برخی از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در کنسرت این خواننده حضور داشتند که در طول برنامه از آن‌ها تشکر شد.
* از اتفاقات جالب این کنسرت می‌توان به شلوغ بودن بک استیج به دلیل حضور ستاره‌ها در آن و تمایل عکاسان و خبرنگاران برای عکاسی و گرفتن گزارش و مصاحبه بود که با مدیریت به موقع عکاسی و گزارش اهالی رسانه به موقع انجام شد.
* روزبه نعمت الهی این بار بیش از هر شب دیگری سعی داشت، صحنه را در دست داشته باشد و به گفته اهالی رسانه یک شومن باشد تا خواننده!
* در این کنسرت نیز مانند بسیاری از کنسرت‌های اخیر حضور چشمگیر نیروی انتظامی و برخورد آن‌ها با پوشش مردم را نمی‌توان نادیده گرفت.
* حضور توام «رضا رشیدپور» و «فرزاد حسنی» در این برنامه هم قابل توجه بود. هنگامی که این دو از سوی روزبه به حاضرین معرفی شدند، جمعیت حاضر چنان برای این دو مجری دست زدند که آن‌ها یکدیگر را در آغوش گرفتند تا تمام حرف و حدیث‌هایی که در ررسانه ها در مورد روابط بین این دو چهره گفته می‌شود، کاملا پایان یابد.

تصاویر:
                 
منبع : موسیقی ما
تبلیغ بنری موزیک
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 213
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.