مای موزیک | آهنگ ایرانی

کنسرت رضا صادقی 27 مهر 92 در برج میلاد برگزار می‌شود

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
با مای موزیک در شنیدن آهنگ های ایرانی اولین باشید ..
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کنسرت رضا صادقی 27 مهر 92 در برج میلاد برگزار می‌شود

دسته بندی : آهنگ ایرانی ، اخبار ، اخبار موسیقی ایران ، کنسرت موسیقی تاریخ : دوشنبه 14 اکتبر 2013
کنسرت رضا صادقی 27 مهر 92 در برج میلاد برگزار می‌شود
موسیقی ما – بهمن بابازاده : خواننده آلبوم «همین…» که در ماه های گذشته به شدت درگیر مسائل حقوقی و دادگاهی با شرکت طرف حساب قبلی خود بود، سرانجام با برخی توافقات به عمل آمده، قرار است شامگاه 27 مهر در سالن همایش های برج میلاد روی صحنه برود. «رضا صادقی» که در هفته های گذشته تور ایرانگردی خود را در شهرهای مختلف ایران از قبیل آبادان و بندرعباس و… برگزار کرد، سرانجام پس از مدت ها در تهران و برج میلاد به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
این برنامه در دو سانس 18:00 و 21:30 برگزار خواهد شد و صادقی در این برنامه قطعات آلبوم جدید خود «همین…» را به همراه قطعات قدیمی و خاطره انگیزش را به اجرا در خواهد آورد.
نوع توافق به عمل آمده از سوی این خواننده و شرکت طرف حساب قبلی اش مشخص نیست و پیگیری خبرنگار «موسیقی ما» هم کارساز واقع نشد و گویا برنامه گذاران این کنسرت، تمایلی به رسانه ای کردن نوع تعامل صورت گرفته و اعطای مجوز این برنامه از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد ندارند تا پشت پرده این برنامه برای همه نامعلوم باقی بماند. گفتنی ست این کنسرت به همت موسسه «آوای هنر» برگزار خواهد شد و بلیت فروشی آن نیز از طریق سامانه 84200 آغاز شده است.
«موسیقی ما» در تلاش است در صورت امکان پشت پرده این برنامه را از زبان خود «رضا صاقی» جویا شود و در صورت همکاری این خواننده، گفتگوی «موسیقی ما» با وی در روزهای آینده منتشر خواهد شد.
منبع: موسیقی ما
تبلیغ بنری موزیک
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 213
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.