مای موزیک | آهنگ ایرانی

علیرضا طلیسچی با آلبوم و کنسرت می آید

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
با مای موزیک در شنیدن آهنگ های ایرانی اولین باشید ..
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

علیرضا طلیسچی با آلبوم و کنسرت می آید

دسته بندی : اخبار ، اخبار موسیقی ایران تاریخ : دوشنبه 14 اکتبر 2013

علیرضا طلیسچی با آلبوم و کنسرت می آید

موسیقی ما – آرتین ولی الهی : تک آهنگ جدید «علیرضا طلیسچی» با نام «دوست دارم» برای انتشار در اختیار «موزیک من» قرار گرفت. طلیسچی با انتشار آثار گروه موفق «علیرضا و حمیدرضا» شناخته شد و پس از آن آثار مستقلش را در فضای مجازی منتشر نمود که با استقبال مخاطبین مواجه گردید. وی پس از مدتها فعالیت به جرگه خوانندگان رسمی کشور پیوسته و به زودی علاوه بر برگزاری نخستین کنسرتش در تهران، اولین آلبوم رسمی اش را نیز منتشر می کند.

طلیسچی ضمن اعلام این خبر به «موسیقی ما» گفت: «پس از انتشار چند قطعه در فضای مجازی، تصمیم گرفتم نخستین آلبوم رسمی ام را منتشر کنم. بخش عمده کارهای این آلبوم انجام شده و پس از ماههای محرم و صفر انتشار می یابد و اطلاعات تکمیلی در خصوص آن را نیز به زودی از طریق سایت «موسیقی ما» در اختیار مخاطبین قرار خواهم داد».
وی افزود: «برنامه ریزی برای اجرای زنده ام در تهران انجام شده و حتی مجوزهای لازم نیز اخذ شده اند، اما برگزاری کنسرت را به پس از ماه های محرم و صفر موکول کرده ایم. تاریخ دقیق و توضیحات بیشتر در این خصوص را نیز به زودی از همین سایت اعلام خواهیم کرد».
«قرار نبود»، «اگه بدونی» و «وابستگی» از جمله آثار علیرضا طلیسچی هستند که استقبال زیادی از آنها به عمل آمده است. وی همچنین به عنوان ترانه سرا، آهنگساز و تنظیم کننده با خوانندگان مختلفی همکاری نموده است.

دانلود قطعه علیرضا طلیسچی به نام دوست دارم

منبع : موسیقی ما
تبلیغ بنری موزیک
دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 213
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.